I kan oplyse, hvilken pakke i vælger, når i ansøger om en au pair under ansøgningsskemaet. Det er gratis at sende en ansøgning første gang eller stille os spørgsmål. Ved valg af pakke godkender i vores regler og aftalen. Se nærmere under: http://www.aupairagency.dk/index.php?do=page&id=27235 I kan ikke ændre pakkevalg, efter i har betalt for pakken. Møder Hvis der ønskes personlige møder med agenturet betales der et mindre gebyr på 550 kr., som er inkluderet i pakkens pris. Betaling vil blive trukket fra, når i vælger en pakke. De 550 kr. betales for samtale med familien og returneres ikke. Hvis man ikke ønsker en au pair, opkræves der stadig et gebyr for mødet. Forsikring/dokumenter Fra vores prisliste. Prisen er 295 kr. (note: Dækker annullering af samarbejdet, når processen er gået i gang. Er der sket udlevering af mails med anbefaling af 1-2 au pairs eller lign., skal det fulde beløb på 3.150 kr. betales, såfremt du ikke har tegnet en forsikring hos Aupariagency) Fysisk hjælp med at tage til Udlændingestyrelsen/Filippinske ambassade med dokumenter. Vi ordner papirer mellem dig, den Filippinske ambassade og au pairen. Prisen for vores hjælp/kørsel til ambassaden er kun 550 kr. (prisen dækker udelukkende over indsamling af de rigtige dokumenter og kørsel til ambassaden) Samlet pris inklusiv gebyrer/ transport, printomkostninger og omkostninger til ambassaden er http://www.momondo.dk/ og http://www.supersaver.dk/ Ansøgnings skema til aupairen kan i finde på udlændinge styrelsens hjemmeside. Udlændinge styrelsens regler og gebyrer klik her http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/au_pair/au_pair.htm
|